دوربینی با قابلیت ساخت فیلم مستند

بازار دیجیتال- شرکت Sony محصول جدیدی را به بازار دوربین‌های فیلمبرداری دیجیتال عرضه کرده است. دوربین مدل HDR-HC۵ یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال HDV بوده که محصول سال ۲۰۰۷ است. کاربران می‌توانند با این دوربین اقدام به ساختن فیلم مستند هم بکنند. قدرت زوم اپتیکال و دیجیتال این دوربین به ترتیب به ۱۰ و ۸۰برابر می‌رسد.

لنز این دوربین از نوع ۳۵میلیمتری است و از تکنولوژی لرزشگیر دست بهره‌ می‌برد. این دوربین مجهز به امکان زوم دستی به صورت لمسی است.

تکنولوژی مهم دیگری که این دوربین در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، حالت فیلمبرداری در شب یا در شرایطی با نور کم و ناکافی است. این دوربین پورت‌های مختلفی را در اختیار دارد که از آن جمله می‌توان به یک پورت USB، خروجی Composit، خروجی Componen و پورت HDMI اشاره کرد. علاوه بر اینها دوربین فیلمبرداری جدید شرکت Sony مجهز به یک نمایشگر LCD لمسی، با اندازه ۷/۲اینچ و وضوح تصویر ۲۱۱۲۰۰پیکسل است. این دوربین ۶۳۰گرمی دارای ابعادی برابر ۸۲×۸۲×۱۳۴میلی‌متر است. همچنین عمر باتری این دوربین برای فیلمبرداری تا ۱۰۵دقیقه مناسب است.

دوربین فیلمبرداری دیجیتال مدل HDR-HC۵ شرکت Sony در حال حاضر با گارانتی شرکت بازرگانی ایران و قیمت یک‌میلیون و ۶۸هزار و ۹۰۰تومان به فروش می‌رسد.