دوربین فیلمبرداری جدید با تکنولوژی HD

بازار دیجیتال- شرکت آمریکایی DXG جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید دوربین فیلمبرداری دیجیتال مدل DXG-۵۶۶V است. دوربین فیلمبرداری DXG-۵۶۶V در حقیقت یک دوربین فیلمبرداری مبتنی بر حافظه فلش است که از تکنولوژی HD بهره می‌برد.

به این ترتیب این دوربین قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل را با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه دارد. علاوه بر این، این دوربین امکان فیلمبرداری با وضوح ۴۸۰×۷۲۰ پیکسل را هم به کاربرانش می‌دهد.

این محصول قابلیت عکسبرداری را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. وضوح تصویر این دوربین در حالت عکاسی به ۸ مگاپیکسل رسیده و عکس‌های آن با فرمت JPEG ذخیره می‌شوند. این دوربین قدرت زوم دیجیتال تا ۲ برابر داشته و فیلم‌ها را با فرمت‌های H.۲۶۴ و MOV ضبط و ذخیره می‌کند. حافظه داخلی دوربین فیلمبرداری مدل DXG-۵۶۶V برابر ۳۲ مگابایت بوده و امکان ارتقای حافظه به وسیله کارت‌های حافظه SD را هم دارد.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD رنگی با اندازه ۳ اینچ است که امکان باز شدن به بیرون را هم دارد.

این دوربین فیلمبرداری مجهز به یک پورت USB نسخه ۲ برای ارتباط سریع با کامپیوترهای شخصی هم هست. طبق اعلام شرکت DXG این دوربین فیلمبرداری دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۹۹/۱۴۹دلار در بازار ایالات متحده عرضه شده و به فروش می‌رسد.