دوربینی با نمایشگر بزرگ OLED - ۱ تیر ۸۸

بازار دیجیتال- یک دوربین جدید از طرف شرکت Samsung به بازار معرفی و عرضه شده است. این دوربین عکاسی دیجیتال جدید با مدل TL۳۲۰ به بازار معرفی شده است. دوربین جدید Samsung طراحی کوچک و سبکی داشته و در دسته دوربین‌های عکاسی دیجیتال کامپکت قرار می‌گیرد.

بدنه فلزی و براق این دوربین می‌تواند نظر کاربران مختلف را به خودش جلب کند. این دوربین در دو رنگ نقره‌ای و مشکی طراحی شده و از لنز تولید شده توسط این شرکت بهره می‌برد.

TL۳۲۰ قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۲/۱۲ مگاپیکسل را داشته و امکان زوم دیجیتال تا ۵ برابر را در اختیار کاربران می‌گذارد. این دوربین با حساسیت حداقل ۸۰ و حداکثر ۳۲۰۰ عکاسی می‌کند و سرعت شاتر آن حداقل ۱۶ و حداکثر ۲۰۰۰ ثانیه است. دوربین عکاسی دیجیتال جدید شرکت Samsung امکان زوم واید تا ۲۴ میلیمتر و زوم تله تا ۱۲۰ میلیمتر را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین مجهز به تکنولوژی کاهش قرمزی چشم بوده و دارای لرزشگیر دو برابر دست است. نمایشگر این دوربین از نوع OLED با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۶۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. TL۳۲۰ مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۴۰ مگابایت می‌رسد. کاربران این دوربین اما امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC به کاربرانش می‌دهد. این دوربین دارای یک پورت USB پر سرعت نسخه ۲ بوده و مجهز به یک خروجی HDMI هم هست. دوربین جدید Samsung که امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارد، مجهز به باتری قابل شارژ است.

ابعاد این دوربین برابر ۲۱×۶۱×۹۷ میلیمتر بوده و وزن آن به حدود ۹۸ گرم می‌رسد. طبق اعلام شرکت Samsung این دوربین عکاسی جدید به تازگی و با قیمت ۹۹/۳۲۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.