ماوس جدید لاجیتک با طراحی کوچک

VX nano محصولی نسبتا جدید از شرکت لاجیتک است که دقیقا برای حل مشکلاتی از قبیل کمبود جا و شلوغی میز کار تولید شده است. VX nano در واقع ماوسی بی‌سیم مبتنی بر تکنولوژی لیزر و با دقت ۲۰۰۰ DPI است. از نظر طراحی این ماوس طراحی ساده و کوچک به حساب می‌آید.

جنس بدنه از پلاستیک صاف است که در حاشیه‌ها به نوعی پلاستیک مخملی چسبنده تغییر حالت می‌دهد تا انگشتان کناری بتوانند ماوس کوچک را به خوبی مهار کنند و کاربر مجبور نباشد مدام ماوس را در دست خود جابه‌جا کند.

VX nano مجهز به اسکرولی است که از تکنولوژی Micro Gear شرکت لاجیتک بهره می‌برد. این تکنولوژی با تنظیم دو حالت مکانیکی برای چرخش اسکرول، یکی به صورت دنده‌ای و دیگری به‌صورت آزاد و کنترل نرم‌افزاری آن، راحتی، سرعت و لذت منحصر‌به‌فردی را به کاربر ارائه می‌کند.

حالت آزاد اسکرول مشهور به FreeSpin حالتی است که در آن اسکرول به جای چرخش دنده‌ای به حالت آزاد شروع به چرخش می‌کند و هنگام بالا و پایین کردن صفحات وب و مرور فایل‌های PDF بلند بالا سرعت عمل بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گیرنده بی‌سیم این ماوس که با استفاده از پورت USB به رایانه وصل می‌شود، اندازه فوق‌العاده کوچکی دارد و در واقع دارای کوچک‌ترین اندازه ممکن است.

کاربر این ماوس به راحتی می‌تواند آن را به نوت‌بوک خود وصل کند.