جدول تعرفه خدمات اینترنت مبتنی بر فن‌آوری وایمکس تصویب شد که براساس آن حداقل قیمت اینترنت پرسرعت بی‌سیم با پهنای باند ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه ۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان برای مشترکان خانگی درنظر گرفته شده که اپراتورها می‌توانند تا ۱۰ درصد این تعرفه را افزایش دهند. به گزارش مهر، جدول تعرفه خدمات اینترنت مبتنی بر فن‌آوری وایمکس در هشتاد و هفتمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد.

با تصویب نهایی تعرفه خدمات اینترنت بی‌سیم مبتنی بر فن‌آوری وایمکس، تعرفه اشتراکی این سرویس با پهنای باند ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه حداقل ۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان و با پهنای باند ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان در ماه اعلام شد. همچنین قیمت وایمکس با پهنای باند یک مگابیت بر ثانیه حداقل ۶۸ هزار و ۶۰۰ تومان و پهنای باند دو مگابیت برثانیه ۱۰۴ هزار و ۹۰۰ تومان خواهد بود.

قیمت ارائه این سرویس به صورت اختصاصی نیز برای پهنای باند ۱۲۸ کیلوبیت ۲۹۴ هزار و ۴۰۰ تومان، برای ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه مبلغ ۳۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان و برای پهنای باند ۵۱۲ کیلوبیت ۴۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود. همچنین قیمت خدمات اینترنت اختصاصی وایمکس با سرعت یک مگابیت بر ثانیه ۵۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان و سرعت دو مگابیت بر ثانیه ۸۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد.همچنین این اپراتورها مجاز هستند بسته‌ها و مدل‌های تعرفه‌ای مختلف را با اعمال محدودیت حجم ترافیک دوره‌ای به شرط رعایت سقف تعرفه‌های مذکور و پس از اخذ تائیدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کنند.