چاپگرهای تازه وارد اچ پی

بازار دیجیتال- مدل Officejet ۴۵۰۰ به عنوان دستگاه چند منظوره با قابلیت اچ پی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام ایران اچ پی، یکی از عرضه کنندگان ماشین‌های اداری این برند در بازار داخلی، این دستگاه دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت تهیه پرینت رنگی ،کپی رنگی، اسکن رنگی ، فکس رنگی بوده و سرعت چاپ آن برای اسناد سیاه و سفید ۲۸برگ در دقیقه با وضوح ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ و برای اسناد رنگی ۲۲ برگ در دقیقه با وضوح ۴۸۰۰ در ۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

این دستگاه قابلیت چاپ دورو، چاپ بدون حاشیه و قابلیت تهیه ۹۰ کپی متوالی را داشته و دقت سخت‌افزاری اسکن آن ۱۲۰۰در ۲۴۰۰ نقطه در اینچ و دقت نرم‌افزاری آن تا ۱۹۲۰۰ نقطه در اینچ است.

دقت نوری اسکن این دستگاه هم ۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

همچنین عمق رنگ اسکنر این دستگاه هم در مقیاس خاکستری ۲۵۶ بیت و عمق رنگ آن ۴۸ بیت است.

سرعت کپی این دستگاه هم برای اسناد سیاه و سفید ۲۸ صفحه در دقیقه و برای اسناد رنگی ۲۲ صفحه در دقیقه است.

این دستگاه همچنین، قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک نمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد را داشته و سرعت ارسال فکس توسط آن تنها ۳ ثانیه است. این دستگاه به کارت شبکه، usb۲ یک درگاه شبکه RJ۴۵ و یک درگاه Phone، کارتریج(۹۰۱ Black (۲۰۰ صفحه و (۹۰۱ Tri-Color (۳۶۰ صفحه و... مجهز است و با سیستم‌های عامل Windows® ۷و Windows®XP وWindows Vista® سازگار است.

دستگاه مذکور با ضمانت شرکت ایران اچ پی به بازار عرضه شده است.

همچنین مدل CD۰۵۵D از چاپگرهای مخصوص عکس اچ پی در بازار داخلی است که دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت تهیه پرینت رنگی ،کپی رنگی، اسکن رنگی، چاپ دورو ، تجهیز به نمایشگر رنگی گرافیکی تاچ اسمارت ۵/۳ اینچ و... است.

سرعت چاپ این دستگاه هم برای اسناد سیاه و ۳۳ برگ در دقیقه با وضوح ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ و برای اسناد رنگی ۳۲ برگ در دقیقه با وضوح ۹۶۰۰ در ۲۴۰۰ نقطه در اینچ است.

این دستگاه همچنین قابلیت چاپ مستقیم عکس را داشته و به فناوری طبیعی‌سازی عکس مجهز است.

دقت اسکن سخت افزاری اسکنر این دستگاه هم ۴۸۰۰در ۴۸۰۰ نقطه در اینچ و دقت اسکن نرم‌افزاری آن تا ۱۹۲۰۰ نقطه در اینچ است. دقت اسکن نوری این دستگاه نیز ۴۸۰۰ نقطه در اینچ است.

عمق رنگ اسکنر این دستگاه هم در مقیاس خاکستری ۲۵۶ بیت و عمق رنگ ۴۸ بیت است.

همچنین حداکثر اندازه اسناد قابل اسکن این دستگاه ۲۱۶ در ۲۹۷ میلیمتر است و اما سرعت کپی این دستگاه برای اسناد سیاه و سفید ۳۳ برگ در دقیقه و برای اسناد رنگی ۳۲ برگ در دقیقه است.

این دستگاه همچنین قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک نمایی اسناد کپی شده را تا ۲۵ تا ۴۰۰ درصد دارد.

تجهیز به کارت شبکه، شبکه بی سیم، درگاه‌های usb۲ ، Eternet،PictBridge ، Wireless، Bluetooth و ... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. این چاپگر مخصوص عکس با سیستم‌های عامل Windows Vista®; Windows®XP سازگار است و کارتریج‌های قابل استفاده آن ۱۷۸Black و۱۷۸ Cyan و۱۷۸Magenta و ۱۷۸ Yellow و ۱۷۸ Photo هستند.

دستگاه مذکور با قیمت ۲۵۵ هزار تومان و با ضمانت ایران اچ پی به بازار داخلی عرضه شده است.