ورود پست بانک به تابلوی فرعی بورس مورد تائید وزارت ارتباطات نیست

‌ در حالی که سازمان بورس و اوراق بهادار در سوم آبان‌ماه، ورود پست‌بانک ایران را به تابلوی فرعی بازار اول بورس اعلام کرد، وزیر ارتباطات اعلام کرد: مستندات ارائه شده به سازمان بورس مورد تائید این وزارتخانه نیست. به گزارش روابط‌ عمومی‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا تقی‌پور اظهار داشت: اخبار منعکس شده درباره خصوصی‌سازی شرکت دولتی پست بانک بدون هرگونه هماهنگی با این وزارتخانه بوده و مورد تایید اینجانب نیست.

تقی پور تاکید کرد: در حالی که وزارت ارتباطات در حال بررسی و کارشناسی ابعاد مختلف واگذاری سهام شرکت دولتی پست بانک ایران بود، اخباری مبنی بر عرضه سهام این شرکت دولتی در بورس بدون هماهنگی با این وزارتخانه منعکس شد که به هیچ وجه مورد تایید اینجانب و مجموعه وزارت ارتباطات نیست.

وی گفت: شرکت دولتی پست بانک طبق نظر ریاست جمهوری، روال عادی خود را برای خصوصی شدن طی و در سال ۹۳ در بورس عرضه می‌شود.

بنابر این گزارش، همچنین روابط ‌عمومی‌وزارت ارتباطات در خبر دیگری از قول محمود افضلی رییس هیات مدیره و مدیر عامل پست بانک ایران اعلام کرد: مستندات ارائه شده به بورس مورد تایید اینجانب نیست.

افضلی اظهار داشت: سال گذشته اقداماتی از سوی سازمان بورس و بدون هماهنگی این شرکت در خصوص عرضه سهام پست بانک ایران انجام شده بود.

وی افزود: مستندات ارائه شده از جمله امیدنامه به امضای اینجانب به عنوان مدیر عامل شرکت دولتی پست بانک ایران نرسیده و مورد تایید نیست.

افضلی با بیان این مطلب که امضای اینجانب اسکن شده است، تصریح کرد: این موضوع طی یک نامه رسمی‌به اطلاع مسوولان شرکت بورس اوراق بهادار تهران رسیده است.