سه بعدی‌های تازه وارد ال‌جی

بازار دیجیتال- مدل Lx۹۵۰۰ ا ۵۵ به عنوان تلویزیون سه بعدی تازه وارد ال‌جی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام شرکت گلدیران، نمایندگی فروش محصولات صوتی و تصویری و خانگی این برند در بازار داخلی‌، این تلویزیون ۵۵ اینچ دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنتی (NetCast)‌، قابلیت بی‌سیم( Wireless Ready)، تجهیز به دو ورودی usb ۲.۰‌، تجهیز به بلندگوهای نامرئی، قابلیت صرفه‌جویی هوشمندانه انرژی در بالاترین سطح و ... است. تجهیز به قابلیت Clear voice II، سنسور هوشمند، سه بلندگوی دو تکه‌، قابلیت پخش فرمت HD DivX‌، چهار ورودی HDMI و... از سایر ویژگی‌های این تلویزیون ۵۵ اینچ سه‌بعدی است. کیفیت تصویر این تلویزیون نیز Full HD با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و نسبت کنتراست آن نسبت کنتراست: ۱:۱۰۰۰۰۰۰۰ است.

زمان پاسخگویی این تلویزیونFull LED Slim به تصویر نیز تنها دو میلی ثانیه است.

تلویزیون مذکور، امکان تماشای تصاویر فیلمبرداری شده با دوربین‌های ۳D بدون نیاز به کامپیوتر را برای کاربر فراهم کرده و همراه با دو عینک مخصوص تماشای تصاویر ۳ بعدی با امکان نگه‌داشتن شارژ تا ۴۰ ساعت به بازار عرضه شده است.

Lx۹۵۰۰ ا ۵۵ با قیمت شش میلیون و ۳۳۴ هزار تومان و با ضمانت شرکت گلدیران به بازار داخلی عرضه شده است. اگر قصد خرید عینک اضافه برای تماشای سه بعدی را نیز دارید باید بدانید هر عینک سه بعدی با برند ال‌جی با قیمت ۱۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. مدل Lx۹۵۰۰ ا ۴۷ نیز تلویزیون سه‌بعدی دیگری از خانواده ال‌جی است که سایز آن ۴۷ اینچ است. این تلویزیون Full LED Slim دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنتی ( NetCast)، قابلیت پخش فرمت HD DivX‌، تجهیز به چهار ورودی HDMI‌، دو ورودی usbا ۲.۰‌، قابلیت Clear voice II و ... است. وضوح تصویر این تلویزیون نیز ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و نسبت کنتراست آن ۱:۱۰۰۰۰۰۰۰ است.

تلویزیون مذکور همچنین به سه بلندگوی دو تکه‌، سنسور هوشمند مجهز است و امکان تماشای تصاویر فیلمبرداری شده با دوربین‌های Dا ۳ بدون نیاز به کامپیوتر را برای کاربران فراهم می‌آورد.

Lx۹۵۰۰ ا ۴۷ با قیمت چهار میلیون و ۶۸ هزار تومان وب ضمانت شرکت گلدیران به فروش می‌رسد.