بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیک مانند هر سال میزبان جدیدترین محصولات و خدمات حوزه تکنولوژی است. در این میان اما معمولا بعضی از این جدیدترین‌ها بیشتر از بقیه مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند.

امسال در حوزه موبایل شرکت Motorola دو موبایل هوشمند را با نام‌های Atrix ۴G و Droid Bionic معرفی کرد. هر دو این گوشی‌ها مبتنی بر سیستم عامل آندروید ۲/۲ بوده و از پردازنده دو هسته‌ای بهره می‌برند. آنها دارای نمایشگر تمام لمسی بزرگی بوده، وی امکانات ارتباطی متنوعی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌ دهند. گوشی Atrix ۴G را شرکت AT&T و گوشی Droid Bionic را شرکت Verizon Wireless عرضه خواهند کرد.

اولین موبایل هوشمند با امکان فیلمبرداری HD
محصول جدید و جنجالی دیگر در حوزه موبایل، اولین موبایل هوشمند جهان با قابلیت تصویربرداری HD بود که شرکت Huawei آن را برای اولین‌بار در CES امسال رونمایی کرد. این گوشی که با مدل Ideos X۵ معرفی شده و مبتنی بر سیستم عامل آندروید ۲/۲ است.
این گوشی دارای نمایشگر تمام لمسی 8/3 اینچی بوده ، از دوربین 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد و قرار است از همین ماه با قیمت 250 تا 300 دلار وارد بازار شود.

موبایل هوشمند Dell با تکنولوژی ۴G
موبایل هوشمند Venue شرکت Dell هم یکی دیگر از محصولات جنجالی در بخش موبایل بود. این گوشی مبتنی بر تکنولوژی 4G بوده و از سیستم عامل آندروید بهره می‌برد. نام کد این گوشی Froyo است و نسخه مبتنی بر ویندوز 7 آن هم از ماه اکتبر روانه بازار شده است. نمایشگر این گوشی با اندازه 1/4 اینچ و از نوع AMOLED است. این گوشی دارای دوربین 8 مگاپیکسلی بوده و مجهز به پردازنده یک گیگاهرتزی است.