سوالات نمایندگان استان‌‏های ایلام و کرمانشاه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای بررسی بیشتر به صحن علنی رفت. به گزارش «ایلنا»، محمد سلیمانی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به سوالات نمایندگان استان‌‏های ایلام و کرمانشاه پاسخ گفت.

بر اساس این گزارش، قنبری، نماینده استان ایلام در رابطه با کیفیت نامطلوب تلفن همراه و نیز توسعه کمی این شبکه به جای توسعه کیفی سوالاتی را از وزیر ارتباطات پرسید که پاسخ دکتر سلیمانی این نماینده را قانع نکرد و سوال برای بررسی به صحن علنی فرستاده شد.

همچنین جمعی از نمایندگان استان کرمانشاه نیز در خصوص پایین بودن ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان، عدم پوشش دهی جاده‌‏ای تلفن همراه و به روز نبودن واگذاری تلفن ثابت در استان مذکور سوالاتی را از وزیر ارتباطات پرسیدند که در این خصوص نیز پاسخ دکتر سلیمانی این نمایندگان را قانع نکرد.

براساس این گزارش، سوالات محمد استکی، نماینده اصفهان در خصوص عزل و نصب‌‏های وزارت ارتباطات وسوالات اعلمی نماینده تبریز در خصوص فیلترینگ نیز که به صحن علنی فرستاده شده بود، پس از بررسی مجدد در کمیسیون صنایع، برای قرائت نهایی گزارش به صحن علنی مجلس فرستاده شد.

به این ترتیب، گزارش قانع نشدن نمایندگان اصفهان و تبریز از وزیر ارتباطات نیز به تصویب کمیسیون صنایع رسید