کیبورد حرفه‌ای جنیوس TwinTouch LuxeMate Pro

بازار دیجیتال- یکی از مدل‌های حرفه‌ای کیبورد‌های جنیوس TwinTouch LuxeMate Pro است. این محصول که همراه با یک موس عرضه می‌شود یکی از پرطرفدارترین کیبوردها است و از فروش بالایی نیز برخوردار است. این محصول شرکت جنیوس، در ژوئن سال ۲۰۰۶ از Computer Magazine جایزه بهترین قیمت را دریافت کرد.

TwinTouch LuxeMate Pro محصولی است که به صورت بی‌سیم طراحی شده است. سازگاری این محصول با ویندوز ویستا یکی از مشخصات کارای

TwinTouch LuxeMate Pro است که باعث شده است تا کاربرانی که ارتقای سیستم عامل داده‌اند نیز مشکلی از این بابت نداشته باشند.

TwinTouch LuxeMate Pro با استفاده از امواج رادیویی به یک گیرنده که توسط یک USB به کامپیوتر متصل شده ارتباط برقرار می‌کند. این محصول امواج رادیویی را در فرکانس ۲۷مگاهرتز دریافت می‌کند.

صفحه کلید این کیبورد از نوع Slim و نازک طراحی شده است و دارای ۱۲ HotKey است. روی این کیبورد همچنین یک اسکرول تعبیه شده که کار را برای کاربر راحت‌تر کند.

موسی که همراه با این کیبورد عرضه می‌شود نیز بدون سیم کار می‌کند و دقتی برابر با ۸۰۰ dpi را دارد. این موس شامل سه کلید است.

کیبورد و موس هر دو از باتری‌های قابل شارژ تغذیه می‌کنند و به همراه این پکیج، کاربر یک شارژر دریافت می‌کند که شامل ۶ باتری است که ۲ باتری برای موس، ۲ باتری برای کیبورد و ۲ باتری نیز به صورت ذخیره است.

در زیر این کیبورد دو پایه طراحی شده است تا کاربر بتواند با استفاده از آنها به راحتی استقرار دست بر روی کیبورد کمک کند. در قسمت چپ این کیبورد نیز کلیدهایی طراحی شده است برای کار با اینترنت اسکرول نیز در همین قسمت قرار دارد.

این محصول با خدمات پس از فروش شاب در بازار ایران عرضه می‌شود.