قیمت انواع تلویزیون‌های LCD و پلاسما در بازار ثابت بوده است

بازار دیجیتال - قیمت انواع تلویزیون LCD و پلاسما در بازار طی یک هفته گذشته ثابت بوده است. طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های فروش انواع لوازم صوتی و تصویری پاناسونیک، قیمت انواع تلویزیون‌های این شرکت طی یک هفته گذشته ثابت بوده است.

مدلPB۷۰۰-۴۲ نیز به عنوان جدیدترین تلویزیون پلاسمای این مارک معرفی شده که طی دو هفته آینده وارد بازار داخلی می‌شود. این تلویزیون‌ پلاسما به ورودی USB و کارت حافظه SD مجهز است.

همچنین مدل‌های ۳۲LX۷۰۰ و ۴۲PR۶۰ نیز به ترتیب جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های LCD و پلاسمای این شرکت معرفی شدند.

۳۲LX۷۰۰ دارای ویژگی‌هایی چون ورودی USB، تجهیز به تکنولوژی HDMI و کنتراست یک به ۸۵۰۰ است. ضمن اینکه از این تلویزیون LCD می‌‌توان به عنوان نمایشگر کامپیوتر نیز استفاده کرد.

همچنین وضوح تصویر ۷۶۸×۱۶۶۶پیکسل و تجهیز به کارت حافظه SD از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون به شمار می‌آیند.

۳۲LX۷۰۰ در حال حاضر با قیمت یک‌میلیون و ۳۶۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل ۴۲PR۶۰ نیز تلویزیون پلاسمای پرفروش پاناسونیک است که با قابلیت‌هایی چون تجهیز به سیستم HDMI و کنتراست یک به ۱۰۰۰۰ در بازار به فروش می‌رسد، ضمن اینکه وضوح تصویر این تلویزیون ۱۶۶۶×۷۶۸ پیکسل است.

این تلویزیون پلاسما در حال حاضر با قیمت یک‌میلیون و ۷۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

یکی از نمایندگی‌های فروش انواع لوازم صوتی و تصویری ال‌جی در خیابان جمهوری نیز دو مدل ۴۲PC۵ و ۴۲PC۷ را به عنوان پرفروش‌ترین تلویزیون‌های پلاسمای این شرکت معرفی می‌کند که به ترتیب با کنتراست یک به ۱۵۰۰۰ و یک به ۱۰۰۰۰ در بازار عرضه شده‌اند.

این تلویزیون‌های پلاسما که قابلیت استفاده به عنوان صفحه نمایش کامپیوتر را نیز دارند، به ترتیب با قیمت یک‌میلیون و ۵۶۰ و یک‌میلیون و ۵۹۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

ضمن اینکه مدل‌های ۳،۳۲LB۱R۱ ۴۲LB۱ و ۴۲LC۲RR نیز به عنوان تلویزیون‌های LCD پرفروش این شرکت معرفی شدند که به ترتیب با قیمت یک‌میلیون و ۱۹۰، ۲میلیون و ۵۰ و ۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان به فروش می‌رسند.