LG به جمع رقبای آیفون پیوست

شرکت ال‌جی مدل جدیدی از تلفن‌های همراه خود را که دارای صفحه لمسی و دوربین ۵ مگاپیکسلی است، در رقابت با «آیفون» اپل به زودی وارد بازار خواهد کرد. به گزارش «مهر»، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌همراه پس از ورود «آیفون» به بازار در راه رقابت با این محصول اپل، تصمیم به ارائه تلفن‌های همراهی با قابلیت‌های مشابه کردند. پس از سامسونگ و نوکیا به نظر می‌رسد اکنون نوبت ال‌جی است که محصول جدید خود را معرفی کند.

این تلفن‌همراه جدید که LG U۹۹۰ نام دارد، در برخی از بازارها با عنوان KU۹۹۰ عرضه می‌شود. U۹۹۰ یک تلفن‌همراه مجهز به صفحه لمسی ۳ اینچی با وضوح تصویر ۴۰۰ در ۲۴۰پیکسل و ۲۶۲‌هزار رنگ است.

این مدل یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز به لنزهای «اشنایدر کروزناخ» دارد. کنترل دستی زوم دیجیتال این دوربین توسط حلقه مخصوصی که دور لنز را گرفته امکان‌پذیر است.

براساس گزارش کاتاوب، این حلقه کوچک همچنین عملکردهای یک تلفن را هم انجام می‌دهد.

دوربین این تلفن‌همراه توانایی ضبط ۱۲۰ تصویر ویدیویی در هر ثانیه را دارد و امکان تولید کلیپ‌های با حرکت آهسته را برای کاربر فراهم می‌کند.

U۹۹۰ دارای یک وب مروگر کامل همراه با حمایت تماس‌های تلفنی و پشتیابی صوتی تصویری است. موسیقی در این تلفن‌همراه در فرمت «های- فای» ارائه می‌شود. به خاطر حمایت بلوتوث استریو، کاربر می‌تواند موسیقی‌های مورد علاقه خود را با هدفون‌های بی‌سیم نیز گوش کند.

شرکت ال‌جی برای این تلفن‌همراه یک حافظه داخلی ۱۷۰ مگابایتی در نظر گرفته است که این حافظه قابلیت ارتقا با کارت حافظه

میکرو اس دی را دارد.