دستگاه ویرایش موسیقی برای محصولات اپل
دنیای‌اقتصاد- شرکت Pioneer به‌تازگی یک محصول جدید و جالب را برای انواع محصولات دیجیتال شخصی اپل معرفی کرده است. این محصول یک کنترلر دی‌جی با نام DDJ-WeGO2 است که در واقع اولین کنترلر دی‌جی برای دستگاه‌های اپل به حساب می‌آید.
این کنترلر دارای یک پورت ویژه برای اتصال iPhone یا iPad بوده که به صورت یک کابل جالب و یک نسخه از نرم‌افزار Virtual DJ با پشتیبانی کامل از اپلیکیشن تدوین موزیک Djay 2 ارائه شده است. همچنین این کنترلر دارای ابزارهای متنوعی برای ویرایش آهنگ و موسیقی بوده و کنسول میکس موزیک آن در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد. این دستگاه دارای لامپ‌های LED زیادی برای روشنایی و مدرن‌تر کردن دستگاه بوده و شامل یک کارت صوتی OnBoard هم هست.
این دستگاه قابلیت اتصال سریع به دستگاه‌هایی مانند iPad و iPhone را دارد که از طریق کابل مخصوص که قابلیت نورپردازی را هم دارد، متصل می‌شود و از یک پورت چند منظوره که حمل‌ونقل دستگاه را راحت‌تر کرده و نقش نگهدارنده دستگاه‌های اپل را هم بازی می‌کند، بهره می‌برد. با این همه اما شرکت Pioneer هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش اعلام و منتشر نکرده است.