شرکت اسپانیایی GeeksPhone پیش‌فروش گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Peak+ را با قابلیت‌های فراوان و مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس آغاز کرد.
به گزارش ان‌دی‌تی‌وی، گوشی هوشمند Peak+ مدل به‌روز شده Peak محسوب می‌شود که یکی از نخستین گوشی‌های جهان مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس بوده است. این محصول جدید با هدف جلب رضایت کاربران معمولی ساخته شده و از نظر امکانات داخلی پیشرفت فراوان کرده است. برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۳/۴ اینچی در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت qHD یا همان ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند پردازنده دو هسته‌ای ۲/۱ گیگاهرتزی از نوع Snapdragon S۴ ۸۲۲۵ دارد و برای آن یک گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است.
از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول می‌توان به نسخه ۱/۱ سیستم‌عامل فایرفاکس، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED، دوربین دوم دو مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.
این گوشی هوشمند که از فناوری‌های ارتباطی بلوتوث، Wi-Fi، GPS و... پشتیبانی می‌کند ۱۵۰ یورو قیمت‌گذاری شده و از هم‌اکنون پیش‌فروش آن آغاز شده است.