ساعت هوشمندی شبیه به Pebble
دنیای‌اقتصاد- در حالی که گجت‌ها و ابزارهای پوشیدنی در یک سال اخیر در میان کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، انتظار می‌رود که این روند در سال 2014 هم ادامه داشته باشد و به همین دلیل هم نمایشگاه امسال CES فرصتی خوب برای معرفی انواع جدید این محصولات باشد. در همین راستا شرکت فرانسوی Archos که در زمینه طراحی و تولید محصولات شخصی دیجیتال فعالیت می‌کند، به‌تازگی از تولید یک ساعت هوشمند شبیه به ساعت Pebble، اما با قیمت مناسب خبر داده است.
هرچند هنوز مشخصات فنی این ساعت‌ هوشمند اعلام نشده است، اما از آنجایی که این شرکت سابقه خوبی در طراحی و تولید ابزارهای هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید دارد، انتظار می‌رود این ساعت هوشمند هم ساختار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل قبولی داشته باشد. ساعت هوشمند Archos گویا با ابزارهای آندرویدی و iOS سازگار است و امکان مشاهده اعلانیه‌های موبایل خودشان را روی ساعت به آنها می‌دهد.
شرکت Archos اعلام کرده است که ساعت هوشمند جدیدش ساختاری بسیار شبیه به ساعت Pebble داشته و قرار است با قیمتی کمتر از ۵۰ دلار به بازار عرضه شود. این در حالی است که برای معرفی رسمی این ساعت هوشمند احتمالا باید تا زمان برگزاری نمایشگاه سالانه CES منتظر بمانیم.