110 عنوان بازی موبایل و تبلت (Android,IOS) از آذرماه تاکنون توسط سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای «اسرا»، رده‌بندی سنی شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، نظام ESRA رده بندی سنی بازی‌های موبایل و تبلت (سیستم‌عامل‌های مختلف) را از اوایل آذرماه امسال آغاز کرده و تا کنون رده سنی حدود ۱۱۰ عنوان بازی سیستم‌عامل Android و ۵۰ عنوان بازی سیستم‌عامل IOS را مشخص کرده است. امروزه داشتن گوشی‌های هوشمند و تبلت با سیستم‌عامل‌های مختلف برای سنین پایین امری عادی به نظر می‌رسد.
فراگیر شدن این موضوع در بین نوجوانان و حتی سنین پایین‌تر و در دسترس بودن اینترنت و همچنین امکان دانلود گسترده بازی‌ها از طریق اپلیکیشن‌های مختلف، نظام رده‌بندی سنی ESRA را بر آن داشت تا دامنه فعالیت‌های خود را به رده‌بندی سنی بازی‌هایی که روی گوشی‌های هوشمند و تبلت نصب می‌شود، افزایش دهد.
نظام رده‌بندی سنی اسرا با توجه به گسترده و در دسترس بودن این بازی‌ها و همچنین نگرانی خانواده‌ها به خاطر نبود آگاهی از محتواهای آسیب‌رسانی که ممکن است در این بازی‌ها وجود داشته باشد، به‌صورت دقیق و جدی، رده‌بندی سنی این‌گونه بازی‌ها را آغاز کرده است.

110 عنوان بازی موبایل و تبلت رده‌بندی سنی شدند