یک رادیو اینترنتی جدید
دنیای‌اقتصاد- در دنیای اپلیکیشن‌ها نمونه‌های مختلفی وجود دارند که به کمک آنها می‌توانید به‌صورت اینترنتی به کانال‌های رادیویی دسترسی داشته باشید یا موسیقی مورد علاقه خودتان را گوش کنید.
یکی از این اپ‌ها MixPal.fm است. Mixpal.fm یک رادیوی اینترنتی کامل است که به کاربران امکان کنترل موسیقی‌های در حال پخش را می‌دهد. در واقع این اپلیکیشن به شما امکان کنترل موسیقی‌های در حال پخش را می‌دهد؛ امکانی که تا به‌حال در مورد رادیوهای اینترنتی کمتر دیده شده است. شما با این امکان می‌توانید یک موسیقی را برای خود پخش کنید و تا هر چند بار که می‌خواهید پخش آن را تکرار کنید.
اتصال به بیش از ۳۰ کانال برتر رادیو موزیک دنیا و انتخاب برترین‌های آن از ویژگی‌های این رادیوی اینترنتی ا‌ست. جاز، ریلکس، پاپ، ترنس، کانتری و... ازجمله سبک‌هایی است که از طریق این اپ به آن دسترسی خواهید داشت. با این اپلیکیشن می‌توانید موسیقی مورد نظرتان را انتخاب کنید، به آنها گوش دهید، آهنگ‌ها را عوض کنید و همه آنها را در کنترل خود داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با عضویت در این سرویس به یک شبکه اجتماعی از علاقه‌مندان به موسیقی بپیوندید.
موسیقی و آهنگ‌هایی را که می‌پسندید لایک کنید، رای دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید به سایت www.mixpal.fm مراجعه کنید.