مدل گلکسی Round G910S سامسونگ که اولین گوشی منحنی دنیا محسوب می‌شود، برخلاف ال‌جی G Flex صفحه نمایش آن حول یک محور عمودی خمیده شده است.
این گوشی هوشمند که به‌صورت غیررسمی حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان قیمت داده می‌شود، یک سیم‌کارته با وزن 154 گرم است و از پردازنده Qualcomm Snapdragon 800 Chipset Quad-core Krait 400 CPU و صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Flexible بهره می‌برد.
سایز صفحه نمایش آن ۷/۵ اینچ و دارای رزولوشن ۱۰۸۰x۱۹۲۰ با تراکم پیکسلی ۳۸۶ پیکسل بر اینچ و قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ است.
این مدل از گلکسی سامسونگ دارای حافظه داخلی ۳۲۷۶۸ مگابایت و حافظه رم ۳۰۷۲ مگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD است و شبکه‌های ارتباطی۳G - ۴G - GPRS را پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC و بلوتوث را دارد.این گوشی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین مکالمه ویدئویی و فوکوس اتوماتیک و فلاش است و از سیستم عامل Android ۴.۳ Jelly Bean و جاوا بهره می‌برد.
طراحی نمای ظاهری Round شبیه طراحی گلکسی‌ای ۴ بوده و برای بخش پشت گوشی از پوششی مشابه گلکسی نوت ۳ استفاده شده است. Galaxy Round ضخامتی معادل ۹/۷ میلی متر دارد.