کامپیوترهای یکپارچه با کاربری اداری
دنیای‌اقتصاد- MSI دو کامپیوتر یکپارچه جدید از سری professional برای کاربران اداری به بازار عرضه کرده است.
اولین مدل که AP۱۹۰ نام دارد از طراحی ساده ولی در عین حال زیبایی بهره می‌برد که توانایی انجام بسیاری از امور اداری را داشته و طیف وسیعی از درگاه‌های ارتباطی پرکاربرد را پوشش می‌دهد.
این دستگاه به صفحه نمایش ۵/۱۸ اینچی مات با قابلیت تک لمسی (Single-Touch) مجهز است. پردازش داده‌ها را نیز عضوی جدید و کم مصرفی از خانواده Intel تحت عنوان Celeron ۱۰۳۷U Dual-Core بر عهده خواهد داشت که کارآیی آن در پردازش‌های همزمان نسبت به نسل پیشین بهبود یافته است. توانایی پردازشی این پردازنده و قابلیت Multi Tasking آن جوابگوی انجام بسیاری از امور اداری بوده و در عین حال توان مصرفی آن نیز بسیار کم یعنی تنها ۱۲ وات است. از این رو علاوه‌بر مصرف پایین این تراشه مرکزی، حرارت کمتری نیز تولیدکرده و برای خنک‌سازی آن نیازی به فن نخواهد بود.
AP۱۹۰ دارای دو پورت پرکاربرد COM برای اتصال به دستگاه‌های POS، بارکد خوان، کارت خوان، پرینتر و... است که در محیط‌های اداری، فروشگاهی، هتل‌ها و فرودگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
مدل دوم هم AE۲۰۲ در سری Entertainment قرار دارد که از صفحه نمایش Full HD ۱۹.۵ اینچی مات برخوردار است و از تکنولوژی انحصاری Anti-Flicker (ضدپرش تصویر) در کنار پردازنده بسیار کم مصرف (ULV) اینتل و... بهره می‌برد.
صفحه نمایش مات این دستگاه از انعکاس نورهای مزاحم محیط و کاهش دید کاربر جلوگیری می‌کند. این دستگاه همچنین از تکنولوژیAnti-Flicker بهره‌مند است. این تکنولوژی برای پایداری جریان صفحه نمایش و پرهیز از پرش پنهان تصویر از دید چشم غیرمسلح (کاربر)، در ساخت صفحه نمایش به‌کار رفته است. صفحه نمایش این دستگاه همچنین مجهز به تکنولوژی Anti-Flicker است که به‌طور محسوسی باعث کاهش نور آبی (Blue Light) با طول موج ۳۸۱nm الی ۵۰۰nm می‌شود که برای سلامتی چشم انسان خطرناک بوده و باعث بروز مشکلات شبکیه چشم و آب مروارید می‌شود.