دنیای‌اقتصاد- کامپیوترهای چندمنظوره این روزها مخاطبان بیشتری نسبت به سال‌های قبل یافته و به همین دلیل رقابت شدیدی بین تولیدکنندگان این دستگاه‌ها وجود دارد. از این رو در بازار رشد تنوع در زمینه مدل و طراحی چشمگیر است و هر از گاهی شاهد عرضه محصولاتی جدید مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین هستیم. برند DELL هم به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح کامپیوتر و تجهیزات جانبی در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این برند یکی از بهترین کامپیوترهای چندمنظوره خود را به بازار عرضه کرده است که در رده بهترین محصولات تکنولوژیکی سال 2013 قرار دارد.

این دستگاه که XPS One ۲۷ نام دارد از کامپیوترهای چندمنظوره صفحه لمسی DELL است که به پردازنده هاسول intel core i۷ مجهز است و دارای گرافیک با پشتیبانی از DX۱۱ ،شبکه بی‌سیم، صفحه نمایش ۲۷ اینچ با قابلیت دریافت ۱۰ اثر انگشت و با وضوح تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است.
این کامپیوتر یکپارچه همچنین به رم ۱۶ گیگابایتی و هارددیسک دو ترابایتی مجهز است. سیستم‌عامل این کامپیوتر یکپارچه هم نسخه ۲۴ اینچی از ویندوز هشت است. این دستگاه با قیمتی در حدود دو هزار و ۵۰۰ دلار به بازار عرضه شده است.