گالکسی اس 3 آندروید کیت کت  دریافت نمی‌کند
ایسنا - شرکت سامسونگ فهرست گوشی‌هایی را که به‌روزرسانی آندروید 4/4 کیت کت را دریافت خواهند کرد، منتشر کرد.
نکته قابل توجه در این فهرست عدم حضور گالکسی S۳ (پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۲) در این فهرست است.
براساس، اعلام شرکت سامسونگ گوشی‌هایی که آندروید کیت کت را دریافت خواهند کرد شامل گالکسی نوت ۳، گالکسی اس ۴، گالکسی اس ۴ اکتیو، گالکسی اس ۴ مینی، گالکسی اس ۴ زوم، گالکسی نوت ۲، گالکسی نوت ۱۰.۱(نسخه ۲۰۱۴)، گالکسی نوت ۱۰.۱، گالکسی نوت ۸، گالکسی تب۳ هشت اینچی، گالکسی تب۳ هفت اینچ، گالکسی تب سه ۱۰ اینچی، گالکسی مگا ۳/۶، گالکسی مگا ۸/۵، گالکسی گراند، گالکسی اکسپرس ۲ هستند.
نکته جالب توجه دیگر در این فهرست این است که گالکسی اس ۳ در شرایطی از این فهرست جا مانده که فبلت مشابه آن یعنی نوت ۲ در این فهرست قرار گرفته است.
ظاهرا دلیل عدم عرضه آندروید کیت‌کت به گالکسی اس ۳ از سوی سامسونگ مقدار رم آن‌که یک گیگابایت است، اعلام شده است. اما این مساله نمی‌تواند تنها دلیل این امر باشد، زیرا گالکسی گراند که در این فهرست قرار دارد، از رم یک گیگابایتی برخوردار است.
به علاوه آندروید کیت‌کت برای دستگاه‌های دارای رم ۵۱۲ مگابایتی بهینه‌سازی شده است و نسبت به آندروید آبنبات پاستیلی به حافظه کمتری احتیاج دارد.
همچنین نسخه گالکسی اس ۳ برای آمریکا آندروید کیت کت را دریافت خواهد کرد اگرچه این گوشی از رم دو گیگابایتی برخوردار است.
اما دلیل این مساله هرچه باشد پرچمدار سونی در سال ۲۰۱۲ همانند اچ.تی.سی ONE X روی آندروید آبنبات پاستیلی باقی خواهد ماند و کاربران این گوشی‌ها برای ارتقای آن باید سراغ رم‌های غیررسمی بروند.