مدیریت ارتباطات - ۱۲ تیر ۹۳

دنیای اقتصاد: پنجاهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد. در این ماهنامه به مطالبی در خصوص آموزش، حلقه مفقوده کاربران فضای مجازی، سیاست‌های چندگانه حاکم بر فضای مجازی و تاخیر در پذیرش تکنولوژی‌های نوین پرداخته شده است.

در بخش مقالات این شماره مدیریت ارتباطات، در ابتدا به بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی در بروز شایعات توجه شده است. بررسی نقش فناوری‌های ارتباطی وب ۲.۰، با فیلترینگ (فیس‌بوک) موافقید یا مخالف؟ چرا؟، بررسی نرم‌افزارهای ارتباطی در تلفن‌های همراه؛ فرصت‌ها و تهدیدها، بررسی موانع قانونی در ایجاد تلویزیون خصوصی در ایران از منظر نمایندگان مجلس هشتم، بررسی انواع سبک‌های برندسازی در تبلیغات تلویزیونی صداوسیما از دیگر مطالب این بخش است. در ادامه مطالب این ماهنامه، گفت‌وگوهایی با همکلاسی‌های زنده‌یاد پروفسور کاظم معتمدنژاد انجام شده که خواندنی است. نخستین پرونده پنجاهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به «موضوعات پراکنده اما مهم در روابط‌عمومی» اختصاص داده شده است «روابط‌عمومی‌های دوسرعتی در اروپای جنوبی»، «توجه به نژاد و تنوع رسانه‌ها در کمپین‌های روابط‌عمومی سلامت» و «بعد جدید در کمپین‌های روابط‌عمومی» از دیگر مطالب این پرونده هستند. «رسانه و رونق گردشگری» دومین پرونده چاپ شده در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است. پرونده کتاب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، به بررسی کتاب «استاندارد حرفه‌ای روابط‌عمومی» اختصاص یافته است.

برای دسترسی به آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات می‌توانید به آدرس www.magiran.com/cmmagazine مراجعه کنید. این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای علاقه‌مندان این ماهنامه ارسال می‌شود.