راه‌هایی برای کاهش مصرف باتری آی‌فون

جی اس ام: اگر از کاربران آی‌فون باشید، قطعا مواقعی بوده است که با کمبود باتری دست و پنجه نرم کرده‌اید. در این گزارش به چند راه خواهیم پرداخت که با کمک آن می‌توانید مصرف باتری آی‌فون خود را کاهش دهید. مدیریت نوتیفیکیشن‌ها:

با هر بار به صدا در آمدن نوتیفیکیشن گوشی شما یک قدم به پایان شارژ گوشی نزدیک می‌شوید. بنابراین مدیریت نوتیفیکیشن‌ها از بخش‌های مهم برای حفظ باتری محسوب می‌شوند. پس در ابتدا به منوی ستینگ رفته، سپس وارد بخش Notification Center شده و در پایین این بخش اپلیکیشن‌هایی را که نیازی به نوتیفیکیشن آنها ندارید، غیرفعال کنید.

هر اپلیکیشنی را نبندید:

یک باور ذهنی که در بین کاربران آی‌فون وجود دارد این است که هر اپلیکیشن را به محض پایان استفاده ببندیم. این باور ذهنی باعث افزایش مصرف باتری آی‌فون شما خواهد شد. ما این توصیه را به شما می‌کنیم که اگر اپلیکیشنی را در طول روز زیاد استفاده می‌کنید آن را مرتب باز و بسته نکنید.

استفاده از وضعیت هواپیما

قرار دادن گوشی روی وضعیت هواپیما، به میزان چشمگیری مصرف باتری را کاهش می‌دهد. بنابراین اگر درصد کمی از باتری شما باقی مانده و نیاز به حفظ آن در زمانی طولانی دارید، آی‌فون خود را به روی وضعیت هواپیما برده تا کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد. یکی دیگر از زمان‌هایی که استفاده از وضعیت هواپیما توصیه می‌شود، نقاطی است که در آن پوشش اپراتور سیم‌کارت شما وجود ندارد. هنگامی که شما در منطقه‌ای بدون آنتن هستید، آی‌فون مرتب به دنبال نزدیک‌ترین BTS برای اتصال گشته و همین باعث می‌شود باتری زیادی مصرف

شود.

اینباکس ایمیل را دستی آپدیت کنید:

قرار دادن گوشی در وضعیتی که مدام در حال آماده باش برای دریافت ایمیل باشد، باعث می‌شود مصرف باتری شما افزایش پیدا کند. بنابراین اگر خودتان به صورت دستی مدام ایمیلتان را چک می‌کنید بهتر است این قابلیت را خاموش کنید تا تاثیر بسزایی در کاهش مصرف باتری گوشی‌تان مشاهده کنید. برای خاموش کردن قابلیت دریافت خودکار ایمیل‌ها به منوی ستینگ رفته و سپس وارد بخش Mail و گزینه Fetch New Data شوید. مطمئن شوید که این گزینه بر روی Push قرار داده نشده باشد.

قابلیت Push وضعیتی است که گوشی شما را همیشه آماده به دریافت ایمیل نگه می‌دارد. شما می‌توانید این قابلیت را بر روی حالت دستی تنظیم کنید.