VMWare شرکای سخت‌افزاری جدید خود را معرفی کرد

همکاران سیستم:‌ شرکت VMWare اعلام کرد که HP و Hitachi Data Systems از این پس به عنوان شرکای سخت‌افزاری آن در طرح Evo:Rail حضور خواهند داشت. به گزارش وب‌سایت Techworld، طرح Evo:Rail به گونه‌ای تعریف شده است که طی آن سیستم‌های محاسباتی، شبکه‌ای و منابع ذخیره‌ساز اطلاعات VMware طی ابزارهای زیرساختی فوق‌همگرا به صورت جامع در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و در قالب رایانه‌های بدون کیس (All-in-One) شرکت‌های Dell، Fujitso، EMC، Inspur، NetOne،‌ SuperMicro و هم‌اکنون HP و Hitachi Data Systems به دست مشتری می‌رسند.

«پت جلسینگر» مدیرعامل شرکت VMWare ادعا کرد که طرح Evo:Rail سریع‌ترین راه برای ساخت و عرضه مراکز داده نرم‌افزار‌محور (SDDC) محسوب می‌شود تا از این طریق بتوان مراکز داده آینده را تولید کرد.

او طی کنفرانس VMWorld ۲۰۱۴ که در شهر بارسلونا برگزار شد گفت: «با طرح Evo ما می‌توانیم توانایی‌های سیستم SDDC را در اختیار بگیریم، همکاری نزدیکی با شرکا داشته باشیم و بتوانیم راهکارهای جامع و یکپارچه در اختیار مشتریان بگذاریم.»

طرح Evo:Rail نخستین بار آگوست امسال معرفی شد و این شرکت اعلام کرد که طی آن حدود ۱۰۰ ابزار VM و ۲۰۰ ابزار VDI ظرف چند دقیقه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

جلسینگر خاطرنشان کرد که طرح بعد از Evo:Rail با نام Evo:Rack معرفی می‌شود و قرار است این هفته پیش‌نمایش فنی طرح جدید عرضه شود. به گفته او طرح Evo:Rack توانمندی‌های Evo:Rail را ارائه می‌دهد و البته قرار است در مقیاس بزرگ‌تر خدمات خود را در اختیار کاربران بگذارد.