رقابت برنامه ‏نویسان «اندروید» در آذرماه

ایسنا: دبیر مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید (ایران موبی کد) دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری این مسابقه از هشتم آذرماه سال‌جاری خبر داد و گفت: در این دوره از برگزاری مسابقه جایزه ویژه ۵۰ میلیون تومانی به یکی از اپلیکیشن‏های برتر اعطا خواهد شد. مسعود صبایی با بیان اینکه در سال‌جاری دومین دوره مسابقات برنامه ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید برگزار می‏شود، افزود: تیم‏های شرکت‌کننده در این مسابقه باید برنامه‏هایی برای ابزارهای هوشمند چون تبلت و موبایل طراحی و عرضه کنند.

صبایی با اشاره به جزئیات برگزاری این مسابقه خاطر نشان کرد: این مسابقه در چهار محور اصلی «برنامه‏های کاربردی»، «برنامه‏های فرهنگی و آموزش»، «بازی و سرگرمی» و «ایده پردازی» برگزار خواهد شد.

دبیر مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید با تاکید بر اینکه در این دوره از مسابقات، بخش ویژه‏ای در نظر گرفته است، ادامه داد: «برنامه‏های کاربردی بانک، بورس و بیمه» محور ویژه این دوره از مسابقات است که متناسب با شعار این مسابقه است.

وی با تاکید بر اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‏توانند به صورت شخص حقیقی (افراد) یا حقوقی (شرکت‌ها) حضور یابند، تاکید کرد: هر شرکت‌کننده می‏تواند حداقل یک ایده یا برنامه را به همراه مستندات در محورهای ذکرشده، ارسال کنند. برنامه‏های ارائه‌شده باید مبتنی بر بسترهای اندروید، IOS، ویندوز فون و Mobile Web باشد.

صبایی با بیان اینکه محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی برای هر شرکت‌کننده وجود ندارد، اضافه کرد: این مسابقه از هشتم تا یازدهم آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد که ارائه کارگاه‏های آموزشی و نمایشگاهی از محصولات حامیان این مسابقه ازجمله برنامه‏های جانبی این مسابقات است.