عرضه قابلیت جدید Office 365
رایورز: مایکروسافت در اکتبر ۲۰۱۴ اعلام کرد که زیرمجموعه جدیدی برای ارائه خدمات مدیریت دستگاه‏های موبایلی(MDM) را به‌عنوان بخشی از سرویس Intune راه‏اندازی می‏کند که به صورت مستقیم با مجموعه نرم‏افزاری Office 365 در ارتباط است.

مقامات این شرکت روز گذشته توضیح دادند که خدمات این زیرمجموعه هم‏اکنون به صورت عمومی در دسترس است و طی چهار تا شش هفته آینده به صورت جهانی در اختیار کاربران قرار می‏گیرد. استفاده از این زیرمجموعه خدمات MDM برای نسخه‏های مختلف مجموعه نرم‏افزاری Office ۳۶۵ شامل Business، Enterprise، EDU و Government رایگان خواهد بود. با افزودن قابلیت MDM به مجموعه نرم‏افزاری Office ۳۶۵، مایکروسافت تلاش می‏کند که نه تنها مدیریت دستگاه‏ها را برای مشتریان سازمانی خود آسان کند، بلکه کاربری ابزارها و داده‏ها مبتنی بر گوشی‏های هوشمند و رایانه‏های لوحی مبتنی بر ویندوز، اندروید و iOS هم آسان‏تر شود.

قابلیت‏های جدید همچنین به مدیران شبکه امکان می‏دهد تا با استفاده از سیاست‏های موجود و تعیین دسترسی برای استفاده از داده‏ها، کنترل کامل دستگاه‏های موبایلی موجود در سازمان را در اختیار بگیرند و حفاظت بیشتری از داده‏های شخصی انجام دهند.