رونمایی سامسونگ از پرچمدار جدیدش

دنیای اقتصاد: شرکت سامسونگ الکترونیکس هفته گذشته طی کنفرانسی در شهر نیویورک، از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. گوشی Galaxy Note۵ که پیشرفته‌ترین فبلتی است که این شرکت تاکنون ساخته، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در کنار این گوشی، سامسونگ از نسخه تکامل یافته و ۷/ ۵ اینچی سری S با نام Galaxy S۶ edge+ نیز رونمایی کرد. این دو محصول جدید که در ایران نیز همزمان با دیگر نقاط دنیا معرفی و وارد بازار خواهند شد، امکانات و تجربه جدیدی برای کاربران گوشی‌های هوشمند فراهم می‌کنند؛ چه آنها که سرشان شلوغ است و می‌خواهند سریع و راحت کارهایشان را با گوشی‌شان انجام دهند و چه کسانی که به دنبال سرگرمی بیشتر و استفاده از امکانات چندرسانه‌ای (Multimedia) هستند. قلم الکترونیکی جدید S Pen در گوشی Galaxy Note۵ توانایی نگارش کاربران را ارتقا داده و برای نوشتن با آن دیگر نیازی به باز کردن قفل گوشی نیست؛ بلکه تنها با بیرون آوردن S Pen می‌توان روی صفحه، به سرعت ایده‌ها و اطلاعات مورد نظر را، ثبت کرد.

همچنین کاربران می‌توانند در کنار فایل‌های PDF، صفحات اینترنتی طولانی و عکس‌های بزرگ، یادداشت بنویسند. هر دو مدل در بازار گوشی تلفن‌همراه با رم ۴ گیگابایتی ارتقا یافته، قوی‌ترین ظرفیت و قدرت پردازش را عرضه می‌کنند. Galaxy Note ۵ و Galaxy S۶ edge+ دارای قابلیت امنیت پیشرفته حفاظت خودکار KNOX (KNOX Active Protection)n وMy KNOX هستند که یک اپلیکیشن ساده با قابلیت نصب سریع است و امکان نگهداری از اطلاعات کاری و شخصی را به شکل بهتری فراهم می‌کند.