خبرگزاری مهر: مشخصات دو محصول جدید مایکروسافت با نام‌های «لومیا ۹۵۰» و «لومیا۹۵۰ ایکس ال» در حالی فاش شده‌اند که از صفحه نمایش‌های ۷/ ۵ اینچی و ۲/ ۵ اینچی برخوردارند.

مشخصات و تصاویر دو محصول جدید مایکروسافت در حالی فاش شده‌اند که هنوز به طور رسمی از سوی این کمپانی تایید نشده است. دو محصول جدید Lumia ۹۵۰ و ۹۵۰ XL نام گرفته‌اند. انتشار اسامی جدید در حالی است که منبع فاش‌کننده تصاویر و مشخصات اسمارت فون‌های مایکروسافت از آنها با عناوین «سیتی من» و «تاک من» یاد کرده است. تصویر اسمارت فون آبی رنگ «سیتی من» که با نام Lumia ۹۵۰XL و محصول دیگر «تاک من» است که با رنگ مشکی و اسم Lumia ۹۵۰ عرضه خواهد شد.

از مشخصات سخت‌افزاری Lumia ۹۵۰ و Lumia ۹۵۰XL می‌توان به صفحه نمایش ۷/ ۵ و ۲/ ۵ اینچی و برخورداری از رزولوشن QHD اشاره کرد. دو محصول جدید مایکروسافت به حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و همین‌طور قابلیت ارتقای حافظه با استفاده از Micro SD، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در کنار پورت USB از نوع C مجهز شده‌اند. ورودی پورت سری C تا ۱۰ برابر سرعت انتقال داده‌ها را نسبت به USB۲ افزایش می‌دهد. Lumia۹۵۰XL اسمارت فون هوشمندی با صفحه نمایش ۷/ ۵ اینچی، اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری است. مشخصات فاش شده در حالی است که مدل کوچک‌تر از مشخصات فنی پایین‌تری نسبت به مدل دیگر برخوردار است.