فارنت: شرکت کره‌ای سامسونگ که حدود دو سالی است باعث حذف نام اپل در بسیاری از بازارها شده، در تازه‌ترین ترفند خود به دارندگان گوشی‌های آی‌فون پیشنهاد کرده که در صورت تحویل دستگاه خود به این شرکت و خرید یکی از پرچم‌داران جدید سامسونگ، هدایای نفیسی دریافت کنند.

البته این اولین بار نیست که سامسونگ در پی ضرر زدن به فروش نسل جدید آی‌فون که از روزجمعه آغاز شده برمی‌آید، زیرا چندی پیش نیز طرحی را با خریداران این گونه محصولات مطرح کرد که در آن می‌توانستند با تحویل آی‌فون خود و تنها با پرداخت یک دلار، به مدت ۳۰ روز رایگان یکی از گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ پلاس را برای تست تحویل بگیرند.

در ادامه همین روند، دیروز سامسونگ به کاربران اپل پیشنهاد داده که در ازای تحویل آی‌فون خود تا پایان سال ۲۰۱۶ به این شرکت کره‌ای و در ادامه خرید یکی از گوشی‌های گلکسی اس ۶، اس ۶ اج، اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ تحت قرارداد اپراتورهای T-Mobile, Sprint, Verizon یا US Cellular، می‌توانند به عنوان هدیه سه ماه از خدمات سیم‌کارت‌ اپراتورهای مذکور در آمریکا به رایگان استفاده کنند. البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود، زیرا سامسونگ به این دسته از کاربران همچنین پیشنهاد کرده که در صورت مهاجرت از iOS به اندروید، می‌توانند به عنوان هدیه یک کردیت کارت ۱۰۰دلاری گوگل پلی نیز دریافت کنند. سامسونگ امیدوار است که این طرح باعث شود تا دوباره کاربران از iOS به گوشی‌های اندرویدی این کمپانی مهاجرت کنند.