فارنت: این‌گونه که پیدا است سامسونگ از ساخت گوشی‌های هوشمند مختلف خسته نمی‌شود و اخیرا نتایج بنچ‌مارک وب‌سایت GFXBench از گوشی میان‌رده‌ جدیدی با نام گلکسی O۷ حکایت دارد.

بازار شایعات محصولات سامسونگ همیشه داغ است و پیش از این مشخصات گوشی میان‌ رده‌ای از جانب این غول کره‌ای بانام گلکسی O۷ در وب‌سایت AnTuTu به بیرون درز پیدا کرده بود، این شایعه بار دیگر با انتشار مشخصات این گوشی در و وب‌سایت بنچ‌مارک GFXBench قوت گرفته است و با این حساب در آینده نزدیک باید شاهد رونمایی این محصول جدید از جانب سامسونگ باشیم.

بر اساس مشخصات جدید به‌دست آمده از نتایج بنچ‌مارک، این گوشی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ SoC در کنار صفحه‌نمایش ۸/ ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ بهره می‌برد. به این ترتیب باید گفت از لحاظ سایر قطعات سخت‌افزاری، سامسونگ این محصول را زیاد تحویل نگرفته است. این گوشی جدید به یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت فضای داخلی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی مجهز است. سامسونگ برای گلکسی O۷ سیستم‌عامل اندروید آب‌نبات چوبی نسخه ۵.۱.۱ را در نظر گرفته است.