ارائه اولین ساعت هوشمند اندروید ویر با قابلیت اتصال به LTE

ال‏جی از ساعت جدید هوشمند خود که به نوعی نسخه ارتقا یافته مدلUrbane محسوب می‏شود رونمایی کرد.

به گزارش فارنت، ۲ LG Watch Urbane اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید است که از قابلیت اتصال به LTE بهره می‏برد، به این ترتیب می‏توان از طریق آن با نهایت سرعت کارهای مختلفی همچون گوش کردن یا تماشای فایل‏های مدیا به صورت استریم را تجربه کرد.

نسل دوم LG Watch Urbane دارای صفحه‏نمایشی ۳۸/ ۱ اینچی گرد از نوع POLED با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل است که چگالی تصویر ۳۴۸ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‏آورد. قلب این محصول را قرار است تراشه اسنپدراگون ۴۰۰ که بیشتر روی گوشی‏های میان رده بالا به‌کار گرفته می‏شود با کلاک فرکانس ۲/ ۱ گیگاهرتز در کنار ۷۶۸ مگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

از دیگر قابلیت‏های این محصول می‏توان به حافظه ذخیره‏سازی دائمی ۴ گیگابایتی، موقعیت‏یاب جهانی، باتری ۵۷۰ میلی‏آمپر ساعتی و پشتیبانی از استاندارد عایقی IP۶۷ که اجازه استفاده از ساعت در زیر آب را می‏دهد اشاره کرد. به لطف باتری قدرتمندتر، نسل دوم LG Watch Urbane با ۲/ ۱۴میلی‏متر ضخامت کمی ضخیم‏تر از نسل اولین آن یا نسخه ۲۰۱۵ موتو جی به نظر می‏رسد. هرچند شرکت سازنده اطلاعاتی در رابطه با تاریخ و قیمت عرضه این محصول ذکر نکرده، با این حال انتظار می‏رود نسل دوم LG Watch Urbane طی چند ماه آینده راهی بازار ایالات‏متحده، کره‌جنوبی و سپس کشورهای آسیای مرکزی و اتحادیه اروپا شود.