چراغ جادوی جیبی

دنیای اقتصاد: بهترین راه برای افرادی که نیاز به وسیله‌ای دارند؛ اما به دلایلی مایل به خرید آن نیستند قرض گرفتن آن وسیله است. حالا اگر در این شرایط به دنبال قرض گرفتن وسیله‌ای هستید اما فردی را پیدا نمی‌کنید تا آن وسیله مورد نیاز را از او قرض کنید می‌توانید از اپلیکیشن lendthem کمک بگیرید. این اپلیکیشن فارسی شما را راهنمایی می‌کند که چه وسیله‌ای را از چه فردی قرض بگیرید.

درواقع لندم یه شبکه اجتماعی بر بستر تلفن همراه است که کاربران به کمک آن به راحتی می‌توانند، لوازم فیزیکی را که در اختیار دارند با دوستانشان به اشتراک بگذارند. از طرف دیگر کاربران می‌توانند با مراجعه به لیست لوازم دوستانشان، وسایل و ابزارهایی را که نیاز دارند پیدا کنند و قرض بگیرند. به باور طراحان این اپلیکیشن، برای داشتن وسایلی که فقط به‌صورت موقت به آنها نیاز دارید، بهترین گزینه خریدن آنها نیست؛ چراکه به‌راحتی، به کمک لندم می‌توانید این وسایل را از دوستانتان، امانت، کرایه یا حتی به ازای وسیله‌ای دیگر معاوضه کنید. در یک کلام لندم برنامه‌ای است که در آن افراد دارایی‌های خود در دنیای واقعی را با دیگر افراد به اشتراک می‌گذارند. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. ابزار و وسایلی که به صورت موقت به آنها نیاز دارید با یک جست‌وجوی ساده در لندم به راحتی پیدا می‌شوند.

همچنین اگر در جست‌وجوهای خود نتوانستید وسیله مورد نظرتان را پیدا کنید کافی است این وسیله را به لیست درخواست‌های خود در اپ اضافه کنید و بقیه کارها را به اپلیکیشن بسپارید. این برنامه در حال حاضر در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است البته کاربران وب نیز می‌توانند با مراجعه به سایت www.lendthem.com این اپ را دانلود کنند. تیم اپلیکیشن لندم بر این باور است که با کمک کاربران و اشتراک‌گذاری وسایلشان با یکدیگر می‌توان زندگی اجتماعی‌تر، ارزان‌تر و سبزتری داشته باشیم.