گروه بنگاه‌ها: تی پی لینک یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات شبکه بی‌سیم در دنیا، با معرفی دو موبایل هوشمند از سری Neffos، گام نخست را برای ورود به بازار تلفن همراه برداشت.

NeffosC۵ یکی از این تازه واردان است. C۵را می‌توان به نوعی پرچمدار تی پی لینک در عرصه تلفن همراه دانست. در این محصول یک پردازنده ۶۴ بیتی قدرتمند به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم به‌کار رفته است.

Neffos C۵ با صفحه نمایش ۵/ ۵ اینچی فول اچ دی و مجهز به تکنولوژی IPS، تصاویر بسیار روشنی را نمایش می‌دهد که تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر و جزئیات دقیق رنگ آن در زوایای مختلف دارد. دیافراگم بازf/ ۲.۰ برای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی، در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی جلوی آن به شما امکان گرفتن عکس‌هایی شگفت‌انگیز را می‌دهد. C۵L Neffos دیگر تلفن هوشمند تی پی لینک است که مجهز به یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت حافظه میکرو اس‌دی را نیز دارد. این دستگاه دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو است. امیرمسعود عادل‌منش، مدیربازاریابی تی پی لینک در ایران، در خصوص تجربه جدید این کمپانی گفت: Neffos یک ماجراجویی جدید برای شرکت تی پی لینک است تا جزئیات جدیدی را به زندگی کاربران موبایل وارد کند. با توجه به توانایی تی پی لینک در عرصه شبکه بی‌سیم انتظار می‌رود این کمپانی جزو بازیگران اصلی بازار تلفن‌های همراه شود.