گروه بازرگانی- «زنان نام‌آور و زنان نان‌آور» عنوان نخستین نمایشگاه و جشنواره ملی است که قرار است طی آن توانمندی‌های بانوان کشور به مدت یازده روز از تاریخ ۷ تا ۱۷ دی‌ماه به نمایش درآید.

در این نمایشگاه که در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود، فعالیت‌های زنان در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، علمی، پژوهشی و ورزشی بازنمایی می‌شود. این نمایشگاه به صورت همزمان در مرکز استان‌های گلستان، کردستان، آذربایجان غربی و فارس نیز برپا می‌شود.

فرشته ساسانی، مدیر کل امور بانوان وزارت کشور و دبیر این نمایشگاه برگزاری چنین نمایشگاهی را به منظور ایجاد فرصت‌های شکوفایی و ارائه قابلیت‌های متعالی موجود در حوزه اجرایی بانوان حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: باور و اعتماد به توانمندی‌های گسترده زن ایرانی دیگر امری گریزناپذیر است.

دبیر نمایشگاه «زنان نام‌آور و زنان نان‌آور» در پاسخ به سوال «دنیای‌اقتصاد» مبنی بر اینکه آیا شما با تشکل بانوان بازرگان به عنوان مهم‌ترین تشکل بخش‌خصوصی کشور برای حضور در این نمایشگاه مذاکره کرده‌اید، تصریح کرد: خیر ما با این تشکل وارد مذاکره نشده‌ایم و شناخت چندانی هم از این تشکل نداریم اما از بخش‌خصوصی برای همکاری در این نمایشگاه چه به عنوان مجری و چه به عنوان شرکت‌کننده دعوت می‌کنیم.