رییس سازمان بازرگانی خراسان‌جنوبی گفت: بعد از واریز یارانه‌های نقدی به حساب سرپرستان خانوار استان هیچ گونه تغییر قیمتی در مواد مصرفی و کالاهای بازار نداشته‌ایم. نادر میرشکار در جمع خبرنگاران از طرح هدفمند کردن یارانه‌ها به عنوان طرحی کاملا کارشناسی شده و مورد نیاز کشور یاد کرد و گفت: چون در آینده نزدیک جزئیات این طرح عظیم اقتصادی از سوی رییس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد، ضروری است تا آن زمان نظارت ویژه‌ای بر روند عادی بازارهای فعلی داشته باشیم.

رییس سازمان بازرگانی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه احتمال دارد بعد از واریز یارانه‌های نقدی به حساب سرپرستان خانوار سودجویانی وجود داشته باشند و اقدام به افزایش قیمت کالاهای خود کنند، گفت: سازمان بازرگانی استان در حال حاضر با در نظر گرفتن گروه‌های بازرسی اصناف برای نظارت بر شبکه‌های خرده فروشی و گروه‌های بازرسی سازمان بازرگانی نیز برای نظارت بر انبارها، عمده فروشی‌ها، شرکت‌های تولیدی و بخش‌های دولتی و خدمات عمومی در سطح استان فعالیت می‌کند.

رییس سازمان بازرگانی به افزایش احتمالی قیمت برخی کالاها و خدمات به صورت عادی در بازار اشاره کرد و گفت: این افزایش قیمت‌ها ربطی به مقوله طرح هدفمند کردن یارانه‌ها ندارد.