مدیریت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد کالا وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش به واردکنندگان و تولیدکنندگان مکمل‌های غذایی و رژیمی در جزیره کیش خدمات بازرگانی ارائه می‌کند.

به گزارش روز سه‌شنبه اداره کل امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیریت نظارت بر بهداشت انسانی و استاندارد کالا برای آن دسته از مکمل‌های غذایی و رژیمی که دارای شماره IRC بوده و تمامی مدارک مورد نیاز را دارا باشند خدمات بازرگانی ارائه می‌کند. بر اساس این گزارش، ارائه این خدمات با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه ‌آزاد کیش بر ضرورت ارائه خدمات مورد نیاز واردکنندگان و تولیدکنندگان در جزیره کیش و عدم مراجعه سرمایه‌گذاران به سرزمین اصلی جهت انجام امور مربوطه به متقاضیان ارائه می‌شود.

بنا بر همین گزارش، تایید ثبت سفارش جهت ارائه به وزارت بازرگانی و یا ادارات بازرگانی سراسر کشور از قبیل گشایش اعتبار و مجوز ورود و همچنین صدور مجوز ترخیص به سرزمین اصلی از جمله این خدمات است. ارائه خدمات بازرگانی به واردکنندگان و تولیدکنندگان مواد غذایی مکمل و رژیمی از نهم خرداد ماه جاری توسط مدیریت نظارت بر بهداشت انسانی و استاندارد کالا در جزیره کیش ارائه می‌شود.