گروه بنگاه‌ها - براساس رای هیات علمی چهارمین «همایش نوآوری و عدالت اقتصادی» از تلاش‌های مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه تقدیر شد. به گزارش امور روابط عمومی و بازاریابی موسسه اعتباری توسعه ، در نشست وزیر دادگستری با جهادگران اقتصادی در چهارمین «همایش نوآوری و عدالت اقتصادی» که عصر روز سه شنبه ۲۲ شهریور در ساختمان وزارت دادگستری برگزار شد، دکتر مستخدمین حسینی، مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه به همراه تنی چند از مدیران، حضور یافتند.

در این نشست مرتضی بختیاری، وزیر دادگستری یکی از مهم‌ترین الزامات برای تحقق جهاد اقتصادی را تکیه بر ابزار علم و فن آوری دانست و با تشکر از جهادگران اقتصادی حاضر در جلسه ادامه داد: تکیه بر ابزار علم و فن‌آوری به نحوی است که با تولید ثروت از طریق علم و فن آوری می‌توان به جهش تولید اقتصادی دست یافت، خصوصا زمانی که این حرکت ارزش‌آفرین در چرخه نوآوری، کارآفرینی و تولید باشد.

در ادامه این نشست ۲ ساعته از بیش از ۳۰ نفر از کارآفرینان برگزیده در عرصه جهاد اقتصادی از سوی وزیر دادگستری تقدیر و تجلیل شد و مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه با رای هیات علمی داوران «همایش نوآوری و عدالت اقتصادی» با توجه به تلاش‌های ارزشمند و سازنده در جهت توسعه و اعتلای کشور در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.