گروه بنگاه‌ها- مجمع عمومی موسسان شرکت بیمه آرمان (سهامی عام در شرف تاسیس ) با حضور بیش از ۹۶ درصد صاحبان سهام و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در روز یکشنبه مورخ ۲۷/۰۶/۱۳۹۰ در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزارشد. مجمع ابتدا کارخود را با اکثریت آرا به ریاست دکتر محمدرضا امیرحسنخانی به نمایندگی از موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین آغازکرد و آقایان مسعود محمودزاده به نمایندگی از شرکت کیسون، محمدعلی بهزادان به نمایندگی از بانک تات به سمت نظار و ستار بابازاده اقدم به عنوان منشی، وی را دربرگزاری مجمع عمومی موسسان بیمه آرمان یاری دادند.

در این جلسه گزارشی از روند تاسیس توسط علی فتحعلی نماینده هیات موسس شرکت بیمه آرمان ارائه شد و اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر به سمع و نظر حضار رسیده و گزارش هیات موسس به مجمع عمومی موسس توسط نامبرده قرائت شد .

پس از آن پیش نویس اساسنامه توسط هیات موسس طرح و مجمع عمومی موسس اساسنامه مطروحه را به تصویب رسانید. در خاتمـه بانک تات، تعاونی اعتباری مولی الموحدین، شرکت کیسون، شرکت بین‌المللی سرمایه‌گذاری ایرانیان و شرکت هواپیمایی ماهان با رای مجمع عمومی موسس به سمت اعضای هیات مدیره انتخاب شده و روزنامه‌های کثیرالانتشار دنیای اقتصاد و اطلاعات جهت درج آگهی و اطلاعیه شرکت انتخاب شدند.