گروه بازار‌پول- رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از اقدامات بانک ملت در زمینه ثبت‌نام متقاضیان عمره مفرده قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکترطهماسب مظاهری در نامه‌ای به مدیرعامل این بانک، مراتب تشکر و قدردانی خود را از نحوه اجرای طرح ثبت‌نام متقاضیان سفر به خانه خدا در قالب عمره مفرده اعلام کرد.

براساس این گزارش، بانک ملت در راستای تسهیل و تسریع در امور مربوط به ثبت‌نام عمره مفرده و گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک، از ابتدای طراحی و تولید سامانه حج و زیارت، ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان را در دستور کار خویش قرار داد و برای

نخستین بار، امکان ثبت‌نام از طریق محیط‌های اینترنت و تلفن را فراهم آورد. بر این اساس، همزمان با شروع ثبت‌نام عمره مفرده، تعدادی از متقاضیان از طریق ورود به سایت اینترنتی بانک ملت یا تماس با مرکز ارتباط ملت، به صورت غیرحضوری، نام خود را در فهرست اعزام شوندگان به خانه خدا ثبت کردند.

این گزارش حاکی است، در مجموع بیش از ۱۳۰هزار نفر از متقاضیان، از طریق مجاری غیرحضوری، نسبت به ثبت‌نام عمره مفرده اقدام کردند.

بانک ملت در نخستین سال اجرای طرح ثبت‌نام عمره مفرده موفق شد، عملیات ثبت‌نام بیش از سه‌ونیم میلیون نفر را برای اعزام به خانه خدا با کمترین شکایت و نارضایتی، به انجام برساند.