گروه بازار پول - بانک تجارت مهلت افتتاح حساب سپرده‌ سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه با نرخ سود ۱۶درصد را تا پایان آذرماه سال‌جاری تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این اقدام درپی استقبال مشتریان و هموطنان گرامی از سپرده‌گذاری در این بانک صورت گرفته و براساس مصوبه هیات‌مدیره بانک تجارت، هموطنانی که تا پایان آذرماه سال‌جاری در شعب این بانک حساب سپرده‌ سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه (شش ماهه) افتتاح نمایند، از ۱۶درصد سود بهره‌مند خواهند شد. در این خبر آمده است: امکان بهره‌مندی از سود ۱۶درصد این حساب‌ها همچنین برای مشتریانی که در مقاطع گذشته در این بانک حساب سپرده‌ کوتاه‌مدت ویژه افتتاح نموده‌اند نیز در صورت تمدید سپرده در سررسید فراهم گردیده است.

همچنین با توجه به استقبال هموطنان از سپرده‌پذیری بانک اقتصاد نوین با شرایط ویژه، مهلت سپرده‌گذاری در این طرح تا پایان شهریور ماه تمدید شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، این بانک به منظور ارزش آفرینی برای سپرده‌گذاران در این طرح علاوه بر اعطای سود ویژه خدمات بیمه‌ای نیز ارائه می‌کند. استقبال هموطنان از این طرح موجب شد بانک اقتصاد نوین مهلت سپرده‌پذیری این طرح را تمدید کند. طبق یکی از شرایط این طرح، در صورت موافقت سپرده‌گذاران محترم، بدون کسر سود توافق شده، در سررسید برای چهار دوره متوالی قابل تمدید است. بر این اساس بانک اقتصاد نوین به سپرده‌های کوتاه مدت ویژه شش ماهه ۲۵/۱۷درصد علی‌الحساب به صورت روزشمار می‌پردازد که سود این سپرده‌ها در پایان هر ماه محاسبه و پرداخت خواهد شد.