گروه بازار پول- بانک رفاه تا پایان نیمه اول اسفندماه سال جاری، یکصد هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری از محل منابع خود را به مستمری و مقرری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه ویژه و به منظور رفع احتیاجات ضروری حداکثر تا مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵ ریال با نرخ کارمزد ۳درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماه به مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی که دارای حساب فعال نزد شعبه می‌باشند، در شعب پرداخت‌کننده حقوق آنان در بانک رفاه اعطا می‌شود.

گفتنی است حائزین شرایط، جهت دریافت تسهیلات مذکور نیاز به ضامن یا ارائه سفته نداشته و پرداخت این تسهیلات به راحتی از طریق قرارداد لازم‌الاجرا صورت خواهد گرفت.

اسامی افراد حائز شرایط دریافت این تسهیلات براساس حروف الفبا و از تاریخ ۵ تا ۲۵ هر ماه به صورت روزانه در شعبه‌ای که مستمری یا مقرری بگیر حقوق خود را از آن دریافت می‌کند، اعلام می‌شود و این اشخاص در هر ماه تا روز دوم ماه بعد فرصت تکمیل پرونده و استفاده از تسهیلات فوق‌الذکر را دارند و در صورت عدم مراجعه ایشان در مدت تعیین شده به منزله انصراف از تسهیلات

تلقی می‌شود.

شعب پرداخت‌کننده پس از دریافت درخواست کتبی، اصل و تصویر کارت ملی و آخرین فیش حقوقی شخص متقاضی حائز شرایط، نسبت به بررسی مدارک و متعاقبا پرداخت تسهیلات در اسرع زمان اقدام می‌کنند.