گروه بنگاه‌ها- نمایشگاه تخصصی و جنبی همایش ملی کارآفرینی در ICT، با محوریت بانکداری الکترونیک برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان از هم اکنون می‌توانند از طریق وب‌سایت این همایش به نشانی emictech.com نسبت به تکمیل فرم‌های پیش ثبت‌نام اقدام کنند. به گزارش دبیرخانه همایش، از آنجایی که کارآفرینی در حوزه بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از محورهای اصلی همایش ملی کارآفرینی در ICT معرفی شده است، از کلیه فعالان بانکی و همچنین علاقه‌مندان به حوزه بانکداری الکترونیک دعوت می‌شود تا به منظور معرفی دستاوردها، محصولات و خدمات خود در این حوزه، در نمایشگاه جنبی و تخصصی که با محوریت بانکداری الکترونیک روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بنابراین گزارش، امکان انتخاب غرفه‌های این نمایشگاه در سه سطح A+,A,B و با حداقل متراژ ۱۲ متر برای متقاضیان فراهم شده که پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام و تعیین سطح مورد نظر از سوی علاقه‌مندان، براساس اولویت زمانی ثبت‌نام و همچنین حضور حامیان مالی، جانمایی نهایی نمایشگاه انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، در این همایش، با رای هیات داوران و همچنین اعضای شورای سیاست‌گذاری، کارآفرین برتر در حوزه بانکداری الکترونیک انتخاب و جایزه ملی تندیس پرتو زرین را دریافت خواهد کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و همچنین تکمیل فرم‌های پیش ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت همایش به نشانی emictech.com مراجعه یا با شماره تلفن ۸۸۷۴۹۴۱۴ تماس حاصل فرمایند.