گروه بازارپول- مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا گفت: با موافقت بانک مرکزی و سازمان بورس، سرمایه موسسه مالی و اعتباری سینا به ۱۵۰۰میلیارد ریال افزایش یافت.

دکتر عبدالناصر همتی در جمع روسای شعب موسسه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان استقبال مردم منطقه از خدمات مالی و اعتباری سینا را نشانه تلاش صادقانه و رفتار مشتری‌مدارانه کارکنان موسسه و ارائه سود مطلوب به سپرده‌گذاران خود دانست. مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا در جریان بازدید از ۱۶ شعبه موسسه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان بر بهینه‌سازی شعب آن تاکید کرد و راهکارهای توسعه فعالیت‌های موسسه در منطقه به ویژه اعطای تسهیلات برای پروژه‌های اقتصادی و عمرانی و امور بازرگانی منطقه را مورد بررسی قرار داد.

در جریان بازدید مدیرعامل و چند تن از معاونان و مدیران موسسه مالی و اعتباری سینا از منطقه، عملکرد شعب موسسه در ارومیه، سنندج، مهاباد، خوی، بوکان، سقز، بیجار، قروه و میاندوآب مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

ابراهیم حسن‌میرزایی، سرپرست منطقه آذربایجان غربی و کردستان طی گزارشی، عملکرد موسسه را به‌رغم رقابت شدید در بازار پولی خوب اعلام کرد و رشد بیش از ۱۸درصدی منابع آن در ۸ماه اول سال را نشانه تلاش خوب همکاران منطقه یاد کرد.