گروه بازار پول- با افتتاح شعبه جدید بانک سرمایه در خیابان دیباجی تهران، خیابان ارغوان غربی، نبش کوچه آینه‌ورزان تعداد شعب این بانک به هشتاد و پنج شعبه رسید.

دکتر ابوالحسنی در آیین گشایش این شعبه، صداقت، امانت و شفافیت را از مولفه‌های مهم بانک سرمایه برشمرد. مدیرعامل بانک سرمایه افزود: سوء استفاده از اعتماد مردم (سرمایه اصلی بانک) به منظور سودآوری بیشتر نه تنها سودآوری را افزایش نمی‌دهد، بلکه باعث فروپاشی بنگاه‌ها شده و در نهایت اعتبار سازمان را از بین برده و منجر به بحران آفرینی می‌شود. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اجرای بانکداری اسلامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم را به عنوان قطعه گم شده این پازل معرفی نمود که می‌تواند حجم عظیم سرمایه‌های سرگردان را در دریای بیکران اعتماد جای داده و پتانسیل‌های زیادی برای رشد و توسعه بانک سرمایه ایجاد نماید.

وی محاسبه میزان سود متعلق به سپرده‌گذاران و پرداخت ۲/۵ درصد بیشتر از سود متعلقه را رقم حاصل از اعتماد مردم به بانک سرمایه دانست تا با این روش بانکداری اسلامی به عمل نیز محقق شود. مدیرعامل بانک سرمایه در ادامه ابزارهای جدید پولی و مالی اسلامی را افق‌های گسترده‌ای برای خدمات جدید بانکی هم پیمان با عقود اسلامی معرفی نمود که بانک سرمایه با درک این اهمیت برای حداکثر کردن منافع سهامداران در همین راستا قدم برداشته و سرمایه‌های جذب شده را در بخش‌های مولد اقتصادی صرف می‌کند.مدیرعامل بانک سرمایه در پایان پرداخت سود قطعی به مشتریان و ارائه خدمات خوب و حفظ احترام به مشتریان را از برنامه‌های بانک سرمایه برشمرد.