مدیرعامل شرکت بیمه دانا پیش‌بینی کرد که حجم پرتفوی شرکت بیمه دانا در سال‌جاری به بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برسد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی صنعت بیمه، «هادی اویارحسین» درباره برنامه‌های سال جاری شرکت یادشده، گفت: در سال جاری این شرکت با جذب پرتفوی سازمان بازنشستگی و وزارت آموزش و پرورش به طور مشترک با بیمه ایران، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به حجم پرتفوی بیمه دانا افزوده است.

به گفته وی، در زمان حاضر حجم پرتفوی این شرکت ۳۰۰ میلیارد تومان است که با افزودن پرتفوهای یادشده به ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان افزوده خواهد شد.

مدیرعامل بیمه دانا تصریح کرد: این شرکت در سال‌جاری تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به بیمه شدگان ارائه دهد و بیمه‌گذاران قبلی را حفظ کند.

وی درباره دومین برنامه این شرکت در سال‌جاری، گفت: بحث رفع تصرف از زمین‌های مزرعه علی‌آباد در حال پیگیری و این موضوع به خصوصی‌سازی شرکت گره‌خورده است.

اویارحسین تاکید کرد: خصوصی‌سازی بیمه دانا به عنوان سومین و از مهم‌ترین برنامه‌های سال‌جاری شرکت است که طبق برنامه وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی در حال پیگیری است. وی ادامه داد: با توجه به اینکه ارزش زمین‌های تصرف شده شرکت بالا است، طبق گزارش‌های وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی این دو مقوله کاملا در ارتباط با یکدیگر هستند.