بیست و پنجمین اجلاس جهانی لیزینگ در ۱۷ و ۱۸خردادماه سال ۸۶ (هفتم و هشتم ژوئیه ۲۰۰۷) در یونان از سوی موسسه یورومانی برگزار خواهد شد. یورمانی یکی از موسسات معتبر جهانی در ارتباط با مسائل پولی و بانکی و به ویژه لیزینگ و مرکز آن در انگلستان است.

موسسه مزبور سالانه به‌ویژه در ارتباط با صنعت لیزینگ مبادرت به برگزاری سمینارهای آموزشی و اجلاس تخصصی جهانی در کشورهای مختلف می‌کند.

در این سلسله اجلاس‌ها آخرین تحقیقات متخصصان در ارتباط با صنعت لیزینگ به‌طور عام یا وضعیت لیزینگ در منطقه خاص معرفی می‌شود و سوابق و مدارک و نتایج تحقیقات (صرفا) در اختیار شرکت‌کنندگان در اجلاس‌ها گذاشته می‌شود.

اجلاس بیست‌وچهارم، در اسفندماه سال گذشته در دبی انجام شد. در این اجلاس امکان دسترسی به اطلاعات روز، کتب جدید منتشره در ارتباط با صنعت لیزینگ، آشنایی با اصول استاندارد جهانی حسابداری لیزینگ و نیز مقررات Basel II و... فراهم شد.

اولین اجلاس سالانه لیزینگ در سال ۱۹۸۳ در هنگ‌کنگ و آخرین اجلاس در سال گذشته در دبی تشکیل گردید.

تاکنون ۶اجلاس در آسیا، ۱۰ اجلاس در اروپا، ۳ اجلاس در آمریکا، ۲ اجلاس در کانادا، ۲ اجلاس در آمریکای جنوبی و یک اجلاس در اقیانوسیه برگزار شده است.

در این اجلاس نزدیک به ۱۱۰ نفر از ۳۵ کشور جهان گرد آمده بودند. اجلاس بیست و چهارم در دبی توسط آقای سودهیر آممبال، استاد جهانی آموزش لیزینگ اداره ‌شد.