گروه بازارپول- مدیر بیمه‌های عمر و تشکیل سرمایه شرکت بیمه سامان اعلام کرد: به منظور تسهیل در خرید بیمه‌های زندگی، نمایندگان تیم پزشکی این شرکت را جهت معاینات اولیه و نمونه‌برداری آزمایشات پزشکی به منزل بیمه‌گذاران اعزام می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان ابوالحسن صدریه گفت: برای خرید بیمه‌نامه عمر و تشکیل سرمایه انجام یکسری معاینات پزشکی برای صحت سلامت بیمه‌گذار الزامی است. او ادامه داد: بیمه سامان به خاطر رفاه حال مشتریان در امر خرید بیمه‌نامه‌های عمر و تشکیل سرمایه پزشکان معتمد خود را به منزل و یا محل کار بیمه‌گذار اعزام می‌کند.

مدیر بیمه‌های عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان با بیان اینکه دوره زمانی بیمه‌نامه به زودی تا ۸۰سالگی ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد:‌ همه افراد تا ۷۰سال می‌توانند با درنظر گرفتن توان مالی خویش، پوشش دلخواه خود را با سرمایه موردنظر در سه دوره زمانی ۵، ۱۰ و ۱۵ساله با روش پرداخت حق بیمه ماهانه، سه‌ماه، شش‌ماه، سالانه و یا پرداخت یک‌جا، انتخاب نمایند.

صدریه با بیان اینکه بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان تلفیقی از بیمه جهانی Universal Life Insurance با شرایط اقتصادی ایران و در واقع محصولی بومی شده برای ایران است افزود:‌ بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان،‌ کامل‌ترین طرح ارائه شده در نوع خود می‌باشد که اقشار مختلف جامع، با در اختیار داشتن آن می‌توانند متناسب با نرخ تورم سرمایه بیمه عمر خود را به صورت سالانه افزایش دهند. صدریه اظهار داشت: البته در شرایط خاصی که بنا به تشخیص پزشکان معالج و تایید پزشک معتمد بیمه سامان، فرد به خاطر ابتلا به یک بیماری لاعلاج در آخرین سال حیات خود به سر ببرد. در این صورت با توجه به آنکه در چنین بیماری‌هایی هزینه‌های سنگین نگهداری بیمار، می‌تواند باعث سرباز زدن بستگان بیمار از پرداخت آن شود، ۲۵درصد سرمایه فوت به خود بیمه شده پرداخت می‌شود تا فردی که در سال پایانی زندگی خود است، نگرانی مالی نداشته باشد.