گروه بنگاه‌ها - پست بانک ایران به دنبال محرومیت‌زدایی و درآمدزایی در روستاها و مناطق دوردست است تا بتواند به ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق کمک کند.

مدیرعامل پست‌بانک اظهار کرد: اخیرا جلسه‌ای با رییس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری در این بانک برگزار و مقرر شد از بسترهای دفاتر خدمات بانکی جهت توسعه و عمران روستاها استفاده شود.
ضیائی تصریح کرد: پست بانک ایران تمام برنامه‌ها و اقدامات خود از جمله؛ صورت‌های مالی و EPS را با سازمان بورس هماهنگ کرده و فعالیت‌های خود را شفاف می‌کند و هیچ‌گونه ابهامی در فعالیت‌های خود ندارد، چون یک شرکت بورسی است. وی عنوان کرد: هیات‌مدیره این بانک تلاش می‌کند تعهدات و تکالیف محوله توسط مجمع را به‌خوبی انجام دهد، بر همین اساس پست بانک ایران مصمم است سرمایه خود را از طرق ممکن افزایش دهد که بخشی از آن در حال حاضر از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در حال انجام و پیگیری است و روند آن مستلزم طی مراحل قانونی است.
وی در پایان تاکید کرد: افزایش تعداد مشتریان به سه برابر فعلی از برنامه‌های مهم این بانک است که با توجه به بسترهای الکترونیک ایجاد شده تحقق آن قابل‌پیش‌بینی است.