گروه بنگاه‌ها- شرکت بیمه «ما» در چهارمین دوره اعطای جایزه مدیریت مالی ایران، موفق به کسب تقدیرنامه برتر شد.
به گزارش روابط‌عمومی بیمه «ما»، در چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شرکت بیمه «ما» طبق ارزیابی‌‌های به عمل آمده توسط کمیته داوری که متشکل از سه موسسه حسابرسی معتبر است، حائز امتیاز لازم جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد و تقدیرنامه برتر این دوره را دریافت کرد. این جایزه در حالی به بیمه «ما» اعطا شد که عمر این شرکت به سه سال نرسیده است و در این مدت توانسته است، افتخارات متعددی کسب کند.
چهارمین دوره اعطای جایزه مدیریت مالی ایران و هفتمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی با حضور مشاور رئیس‌جمهور مهندس ترکان، معاونان وزارتخانه‌های ارتباطات، فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی، مدیران مالی و حسابداران شرکت‌های برگزیده تحت عنوان یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی ۳۰ دی ماه برگزار شد.
این دوره از همایش جایزه مدیریت مالی ایران در چهار رکن اصلی کمیته‌های ارزیابی، علمی، داوری و شورای سیاست‌گذاری تشکیل شد و با توجه به فعالیت‌های سازمان‌ها معیارهای متفاوتی برای آنان تعیین شده بود که سازمان‌های شرکت‌کننده با این معیارها مورد ارزیابی قرار گرفتند.
جایزه ملی مدیریت مالی ایران به پاس تلاش‌های صورت گرفته در بیمه «ما» برای تغییر و ارتقای سیستم حسابداری و بهره مندی از نظام‌های نوین مالی به مدیر مالی این شرکت وحید وثوق اعطا شد. شفافیت در عملکرد مالی، به‌روزرسانی سیستم‌های حسابرسی بر اساس مجهزترین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و توفیق در جذب منابع درآمدی از دیگر اقداماتی است که شرکت بیمه «ما» را در بین سایر شرکت‌های بیمه، حائز جایزه ملی مدیریت مالی کرده است. این شرکت طی ۲ سال فعالیت خود توانسته است با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و جوان، تجهیز تمامی فعالیت‌ها بر اساس سیستم‌های به روز فناوری اطلاعات و توجه به نیازهای بیمه‌گذاران به جایگاه خوبی در میان شرکت‌های هم‌ردیف خود در صنعت بیمه دست یابد و تا پایان سال‌جاری سرمایه خود را به ۱۰۰۰ میلیارد ریال افزایش خواهد داد. این شرکت هم‌اکنون بیش از ۲۰ شعبه و ۱۰۰۰ نماینده در سراسر کشور دارد.